درمان کاهش پیشرفت FSGS
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان کاهش پیشرفت FSGS

FSGS است آسیب گلومرول نشان داده، آن را سخت به درمان است، اما پیشرفت این بیماری را می توان با درمان مناسب کاهش یافته است.
چگونه به کاهش سرعت پیشرفت FSGS؟
ما می دانیم که FSGS است آسیب گلومرول نمایندگی، بنابراین اگر ما می توانیم آن glomerulis از آسیب بیشتر محافظت و تعمیر آنهایی که آسیب دیده، پس ما می توانیم پیشرفت این بیماری کند می کند. علاوه بر این که داروها اجتناب که پتانسیل آسیب کلیه ها مانند داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و یا گرفتن آنزیم (ACE) مهار کننده های تبدیل کننده آنژیوتانسین برای کاهش فشار خون شما را تسکین پروتئینوری نیز برای کند کردن روند پیشرفت این بیماری مفید است.
چه درمانی برای کند کردن پیشرفت FSGS مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی آن را برای کند کردن پیشرفت این بیماری، در نتیجه برای کمک به بیمار به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز مفید است. هدف از این درمان برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، افزایش عملکرد کلیه و بازسازی سیستم ایمنی بدن ذاتی بدن انسان است. این چهار عملکرد اصلی، توسط آن دسته از توابع، آن می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود و در نتیجه به سرعت، حتی معکوس پیشرفت FSGS.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که برای بیمار FSGS اگر آنها نمی خواهند به دیالیز است، هنوز هم برخی از گزینه های دیگر برای آنها وجود دارد.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا می خواهید برای درمان FSGS بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: